Burnerii de grăsimi, Cum sa arzi din grasime si sa dezvolti masa musculara in acelasi timp?

burnerii de grăsimi

Endomorful — strategii specifice de antrenament si alimentatie Am primit o intrebare foarte interesanta pe mail.

pierde greutatea fără a sări peste mese

Asta, mai ales avand in vedere ca endomorful este interesat in special de arderea grasimilor, si apoi de adaugarea de masa musculara. In primul rand, pentru cei care nu cunosc cele trei tipuri somatice, sau fenotipuri, sa facem o scurta recapitulare.

Sheldon in Practic, imparte oamenii in trei tipuri somatice mari, in functie de forma corpului si predispozitia genetica de a stoca grasime. O sa vedem cateva strategii specifice, care te pot ajuta sa pui masa musculara, fara prea multa grasime. Raspuns: ATENTIE: In acest articol o sa ma refer la endomorfii naturali, cu predispozitie genetica spre ingrasare, nu la persoanele care au ajuns sa se ingrase datorita stilului sedentar de viata si al alimentatiei gresite.

Informații suplimentare

Se pare ca de fiecare burnerii de grăsimi cand cineva scrie un articol despre masa musculara, se adreseaza ectomorfilor sau mezomorfilor. Totusi, strategiile de antrenament si nutritie pentru ectomorfi si mezomorfi nu sunt optime pentru endomorfi, datorita diferentelor metabolice si fiziologice. Burnerii de grăsimi, poti sa mananci la fel ca un ectomorf, si o sa pui masa musculara. Ca endomorf, trebuie sa gasesti un echilibru de alimentatie, care sa iti permita sa pui masa musculara, fara o tona de grasime.

Strategii alimentare pentru endomorf Pentru endomorfii care incearca sa puna masa musculara, e nevoie de o dieta hipercalorica mananci mai multe calorii decat consumi zilnicla fel ca si la celelalte tipuri somatice.

Diferenta este ca nu trebuie sa manance prea multe calorii peste limita de mentenanta un punct de plecare pentru a iti determina limita de mentenanta este sa inmultesti cu 33 greutatea ta — daca ai 90 de kg, limita e in jur de de calorii zilnic.

  • Cum sa arzi din grasime si sa dezvolti masa musculara in acelasi timp?
  • Cauze slabire brusca
  • ARZATOR DE GRASIMI MUSCLE LINE FAT BURNER 60 TABLETE – Fitmall
  • Endomorful - strategii specifice de antrenament si alimentatie | Hunk body

Mananca mese mici si dese Daca nu mananci pentru perioade lungi de timp, o burnerii de grăsimi ajungi sa mananci prea mult cand ajungi sa mananci. Mesele mai mici si mai dese iti mentin metabolismul ridicat, ceea ce inseamna ca o sa arzi mai multa grasime.

  • Cumpara fen romania GREEN COFFEE Plus grataruldingradina.ro
  • Sprijinul ajută la pierderea grăsimii burta

In plus, ajuta si la controlul insulinei hormonul de stocare din corpceea ce inseamna ca se va depune mai putina grasime. Limiteaza consumul de carbohidrati Consumul de carbohidrati duce la o eliberare de insulina in corp.

Dupa cum ziceam, insulina este hormonul de stocare, ceea ce inseamna ca grasimea se va depune mai usor. Limiteaza-ti consumul de carbohidrati zilnic zahar de orice fel, fainoase, produse de patiserie, paine alba. Totusi, carbohidratii sunt necesari pentru energie si adaugarea de masa musculara, asa ca nu trebuie sa ii elimi complet din alimentatia ta.

Review-uri

Nu iti recomand dextroza, maltrodextrina sau alte tipuri de carbohidrati simpli, dupa antrenament. Muschii sunt pregatiti sa absoarba nutrientii, asa ca e mai important consumul de proteina. Mananca grasimi sanatoase Pe langa proteina si carbohidrati, trebuie sa mananci si grasimi sanatoase: migdale, alune, unt de arahide, avocado, ulei de masline, etc.

Grasimile sanatoase ajuta la scaderea indicelui glicemic al unei mese, regleaza metabolismul si ajuta la imbunatatirea mediului hormonal din corp, care va duce la arderea tesutului adipos.

CAUTA ARTICOL

Mananca mai putin in zilele in care nu te antrenezi In zilele in care nu te antrenezi, nu e nevoie sa consumi mamma mia pierdere în greutate fel de multe calorii. Iti recomand sa consumi carbohidrati doar la micul dejun, si sa mananci legume si fructe pentru acoperirea restului necesar de carbohidrati.

cămară capse pentru pierderea în greutate

Mananca destula proteina pe zi Proteina este esentiala in adaugarea de masa musculara. Pentru endomorfi, e cu atat mai critica, pentru ca nu trebuie sa piarda din masa musculara acumulata, atunci cand se antreneaza sa dea jos grasimea.

Supliment Alimentar GNC Choline Inozitol, Colina 250 mg si Inositol 250 mg, 100 tb

De exemplu, daca ai 90 kg, ar trebui sa consumi in jur de g de proteina pe zi. Strategii de antrenament pentru endomorf 1. Asta inseamna repetari intre 6 si 12, cu greutati mai mari.

Extractul de Garcinia Cambogia Împărtășește pe Pinterest Garcinia cambogia a devenit populară pe plan mondial după ce a fost prezentată în emisiunea Dr. Oz în Este un fruct mic, verde, în formă de dovleac. Pielea fructului conține acid hidroxicitric HCA.

Singurul lucru pe care ai vrea sa il faci faci diferit fata de ectomorfi este sa micsorezi timpul de odihna intre seturi, intre 30 sec — 1 min. Asta te asigura ca arzi mai multe calorii in timpul antrenamentului. Foloseste eficient antrenamentul cardio Evident, o necesitate pentru endomorfi.

Ambele tipuri de cardio au avantaje si dezavantaje.

Articole asemanatoare

Pentru ca rezervele de glicogen din muschi sunt epuizate dupa antrenamentul cu greutati, corpul va apela la rezervele de grasime pentru energie. In zilele in care nu te antrenezi cu greutati, poti face HIIT sedinte pe saptamana. Antrenamentul HIIT de exemplu, sprinturieste foarte eficient pentru arderea grasimilor.

pierdere în greutate bile

In plus, iti asigura si un antrenament foarte bun pentru picioare. Nu, nu sunt necesare. Daca faci ce ti-am recomandat mai sus, nu o sa ai probleme a pui masa musculara si sa arzi grasimea.

Produse asemanatoare

Totusi, ca suplimente, poti folosi o pudra proteica din zer, pentru a iti completa necesarul zilnic de proteina. Poti incerca extract de burnerii de grăsimi verde foarte eficient in arderea grasimilorsau cafeina in cantitati moderatepentru mai multa energie in timpul antrenamentelor. Am scris un articol complet despre cum iti poti alege suplimentelein functie de scopul tau. Concluzie Datorita diferentelor metabolice si fiziologice specifice, endomorfii au nevoie de strategii specifice de alimentatie si antrenament.

Urmeaza strategiile pe care le-am enumerat mai sus, si o sa fii pe drumul spre un corp suplu si musculos.

Asevedeași