Cum pierderea de somn duce la creșterea în greutate

Modificările moleculare cauzate de pierderea somnului și cum aceasta duce la creșterea în greutate

Pagina principala Cum pierderea somnului duce la creșterea semnificativă în greutate Eve Van Cauter este directorul Centrului de Sănătate, Metabolism și Sănătate din cadrul Departamentului de Medicină de la Universitatea din Chicago.

  • Cum să pierdeți în greutate de pe bum fast
  • De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate
  • Cum să vă slăbiți buzele
  • Elvis coma pierdere în greutate
  • Pierde în greutate după ooforectomie

Foto: Brett T. Majoritatea oamenilor știu că ar trebui să reducă caloriile și să facă mai mult efort pentru a reduce, dar există acum dovezi științifice semnificative că o altă componentă critică a controlului greutății este evitarea privării de somn, spun oamenii de știință din somn.

A petrecut 15 ani studiind subiectul. Privarea de somn afectează probabil fiecare proces din corp, spune ea.

  1. Sfânt pentru a ajuta la pierderea in greutate
  2. Legatura dintre somn si greutate - Nutrisquare
  3. Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei

Omul este singurul mamifer care face acest lucru". Cercetările ei și ale altora pot ajuta la explicarea de ce atât de mulți oameni care sunt lipsiți de somn în mod cronic sunt, de asemenea, supraponderali și ar putea face parte din motivul pentru care studenții somnoroși, noii părinți și lucrătorii în schimburi se împachetează pe kilograme.

Per total, majoritatea caloriilor suplimentare provin din alimente bogate în grăsimi.

suplimente subțire în jos

Cercetările au arătat că, atunci când participanții la studiu nu au dormit suficient timp de cinci zile, au consumat mai mulți carbohidrați și au câștigat aproape 2 kilograme în acel timp.

O oră de trezire pierdere în greutate mills afișată pe ușa unei camere în timp ce Eve Van Cauter pleacă după întâlnirea cu un participant la studiul diabetului de somn.

Dar, ce să vezi, nu este atât de simplu pe cât pare și nu e chiar suficient.

Alte cercetări arată că prea puțin somn joacă, de asemenea, ravagii cu celulele adipoase, ceea ce ar putea duce la creșterea în greutate și la diabetul de tip 2 și că asigurarea că dormi suficient va ajuta la combaterea unei predispoziții genetice pentru a câștiga în greutate. Van Cauter spune că lipsa de somn afectează corpul în multe moduri diferite. De exemplu, activează o mică parte a hipotalamusului, regiunea creierului care este implicată și în reglarea apetitului.

cel mai bun ceai de slăbire din ghana

În plus față de grelină și leptină, există mulți alți hormoni implicați în reglarea apetitului pe care privarea de somn le poate afecta, spune ea. Acești hormoni promovează alimentația pentru plăcere, ceea ce se numește" consumul hedonic ".

Cum pierderea de somn duce la creșterea în greutate altă descoperire recentă este că faptul de a nu dormi suficient reduce capacitatea celulelor grase de a răspunde corect la hormonul insulină, care este crucial pentru reglarea stocării și utilizării energiei, spune Van Cauter.

În plus, insulina promovează eliberarea leptinei, deci dacă celulele adipoase sunt mai puțin sensibile la insulină, veți produce mai puțină leptină, ceea ce este asociat cu o creștere a consumului de alimente și creșterea în greutate, spune ea.

Lipsa somnului si cresterea in greutate

Insulina și leptina contribuie independent la aportul sau depozitarea grăsimilor, spune Matthew Brady, profesor asociat de medicină la Universitatea din Chicago și autor principal al studiului privind privarea de somn și celulele adipoase.

Nevoile de somn variază, dar, în general, majoritatea adulților tineri au nevoie de șapte până la nouă ore pe noapte, spune Van Cauter.

ssm institutul de pierdere în greutate recenzii

Unii oameni pot face cu mai puțin, iar alții au nevoie de mai mult. Pe măsură ce oamenii îmbătrânesc, nevoia lor de somn scade la aproximativ șapte până la opt ore pe noapte, spune ea.

  • Fat chef squers busner
  • Semne de alarma: crestere inexplicabila in greutate | grataruldingradina.ro
  • Eco slim reacitii adverse
  • Pierde 10 kilograme de grăsime
  • Corpul arde grăsimea când dormește

Cu toate acestea, mulți oameni nu știu exact cât de mult au nevoie de somn. Van Cauter recomandă să încercați să faceți față nevoilor dvs. În primele două zile, este posibil să dormi mai mult decât de obicei. Astfel, îți vei plăti datoria de somn, spune ea.

mama trebuie să piardă în greutate

Apoi, când somnul tău s-a stabilizat, înregistrează cât dormi, plus sau minus 15 minute, spune ea. Aceasta este nevoia sau capacitatea ta de somn.

dibujos de corp subțire

Asevedeași