Cum să îndepărtați grăsimea burtă după naștere. Cum să pompați corect abdomenul după naștere: exerciții și recomandări - Concepţie June

cum să îndepărtați grăsimea burtă după naștere

Scapa de stres prin meditație Postpartum burta - problema majorității femeilor. În timpul sarcinii, o femeie câștigă greutate și adesea după naștere, rămâne.

Cum să pompați corect abdomenul după naștere: exerciții și recomandări

Mulți nu știu cum să elimine stomacul postpartum, deoarece este interzis să stați pe dietă. Dar puteți face diferite exerciții și puteți purta o corsetă postpartum. Trebuie să trageți burta Cea mai bună modalitate de a face mușchii abdominali să ia forma veche, să reducă mărcile de întindere - trăgând în mod constant stomacul. Este recomandabil să începeți să faceți acest lucru înapoi în spitalul de maternitate, deoarece după naștere, că toți mușchii sunt cei mai plastici.

Dacă burta are timp să scoată primele două sau trei săptămâni, atunci va fi mai dificil de revenit la starea anterioară. Luați cu dvs. Puteți chiar să coaseți un bandaj special. De îndată ce simțiți că puteți să atingeți deja calm stomacul, durerea va fi ținută, puteți strânge cu ea cu prosoape, fixați-le cu panglică și cauciuc. Notă: Nu ar trebui să existe durere atunci când strângeți. Acționați cu atenție. Mai ales trebuie să se comporte dacă cusătura a rămas după secțiunea cezariană.

Nutriție cum să îndepărtați grăsimea burtă după naștere pentru mama tânără De asemenea, trebuie să vă limitați în nutriție. Desigur, este important să restaurați puterea și să menținem o lactație bună. Cu toate acestea, există o mulțime de alimente dulci, grase, băuturi afumate, mâncăruri cu o mulțime de condimente și sos ascuțit nu ar trebui să fie.

Cum să îndepărtați rapid burta după naștere?

Va rupe doar digestia, provoacă depozite de grăsime. Meniul trebuie să fie bine echilibrat. Refuzați cartofi, produse din făină albă, drift, toate prajite și fumate.

De exemplu, trebuie să alegeți pastele din soiuri solide de grâu, făină de măcinare grosieră, iar pâinea este mai bine să mănânce negru.

Exerciții pentru pielea lăsată

Adesea, tinerii mame încep să bea multă lapte, dorind să stimuleze lactația. De fapt, pentru că nu trebuie să dați preferință pentru lapte. Este destul de potrivit pentru ceaiul verde, apa minerală fără gaz.

Refuzați terrile de mana. Utilizați mai bine hrișcă, ovăz, mei.

Cum să îndepărtați burtica mare a unei femei: metode eficiente și simple

Fig, de asemenea, puteți mânca fără restricții, ci doar neputincioși. Amintiți-vă că crupa este de preferință sudată astfel încât să fie bine absorbită. Veverițe, calorii. Corpul trebuie să fie restaurat, să mențină o formă minunată.

cum să îndepărtați grăsimea burtă după naștere idealica cseppek

Puterea trebuie să vă ofere o taxă de energie. Trebuie să renunți la carne uleioasă, Sala, dar nu uitați de alimentele proteine. Includeți carnea de vită, puiul, ouăle, peștele cu conținut scăzut de grăsimi și brânza de cabană în dietă. Carnea este de preferință gătit pentru un cuplu sau fierbere.

Alimente fracționate. Încercați să mâncați mai des, dar reduceți porțiunile. Este recomandabil să faceți un mic dejun mai dens, un masa bine, dar cina cu ușurință. Nu mâncați prea târziu. Observați modul de zi.

Nu ar trebui să existe nici un sentiment de foame. Aveți grijă de voi înșivă, limitați dieta în măsură. Exerciții de lumină Asigurați-vă că faceți antrenamentul în fața sala de gimnastică pentru a încălzi mușchii.

În timpul exercițiului, încercați să respirați burta. Mai multe exerciții utile: Stați pe spate, îndoiți genunchii.

  • Pierdere în greutate faridabad
  • Gatas de eco subțire

Strângeți-vă spatele la podea, tulpați mușchii abdominali și ridicați ușor pelvisul în sus. Țineți apăsată poti sa slabesti cu lamaie această poziție timp de 10 secunde. Efectuați 10 repetări. Acesta este un exercițiu excelent de montaj fără încărcături epuizate. Stați pe spate, îndoiți picioarele în genunchi, faceți mâini pe piept.

Îndepărtarea burții după naștere nu este o problemă: 5 moduri eficiente, precum și sfaturi utile

Pe expirarea, folosind doar mușchii abdominali, puneți umerii partea superioară a corpului în genunchi. Faceți o reducere de vârf la punctul final de amplitudine și reveniți la cum să îndepărtați grăsimea burtă după naștere inițială. Efectuați 2 abordări la 20 de repetări. În acest exemplu de realizare, nu trebuie să rupeți podeaua de pe podea, crescând amplitudinea, pentru că, în acest caz, mușchii spatelui sunt transformați în funcțiune și nu presa.

Stați pe spate, faceți mâini pe piept, faceți picioarele pentru orice suprafață nemișcată bucată de mobilier. Din poziția încoronată, începeți să vă rupeți din podea, ridicându-l. Expirați la reducerea și reveniți la poziția inițială. Începeți cu 3 abordări din 10 repetiții, crescând treptat numărul de ori cu fiecare execuție.

Exerciții pentru a îndepărta burta după naștere - un complex eficient pentru mame

Exercitarea este similară cu murături, dar amplitudinea mișcării este semnificativ mai mult. Stați pe stomac, asigurați-vă antebrațele pe podea, creând un colț drept în mâinile voastre. Urca peste suprafață, înclinându-se pieptul și stomacul. Trebuie să aveți două puncte de contact - picioarele și picioarele picioarelor. Se extinde la șir și nu lăsați pelvisul să meargă în sus și în jos. Blocați în această poziție.

Efectuați 3 abordări timp de 30 de secunde. Creșteți treptat timpul de așteptare în rack.

  • Cum să piardă în greutate în 12 săptămâni
  • Pierderea în greutate beneficii de roșii

Du-te la perete și se strânge strâns la spate. Puneți picioarele pe lățimea umărului și faceți un pas înainte. Începeți alunecarea de-a lungul peretelui în jos. De îndată ce ajungeți în paralel a podelei șoldurilor, urcați, fără a vă ajuta. Efectuați 2 abordări de 15 repetări. Perfect ajută exercițiile speciale de respirație.

cum să îndepărtați grăsimea burtă după naștere voodoo doll pierdere în greutate

În timpul antrenamentului, încercați să respirați fundul abdomenului. Stați pe spate, îndoiți picioarele în genunchi, puneți palmele pe stomac.

Încet inspirați prin nas, apoi expirați foarte încet prin gură. În timpul respirației, vă rugăm să umflați burta și în timpul expirației, vă petreceți palmele de la osul pubian la buric. Aceeași maturitate de partea laterală.

Efectuați exerciții pentru o abordare. Dacă efectuați corect aceste exerciții, organele interne vor primi un masaj ușor și veți ajuta să veniți la norma mușchilor abdominali. Când vă simțiți obosiți, știți că înaintea dvs. Du-te la covorul de cauciuc. Ridicați picioarele în sus ca mai sus.

cum să îndepărtați grăsimea burtă după naștere dr slim fat burner sri lanka

Nu tensionați. Ridicați la început un picior, apoi altul, și apoi imediat ambele. Exercitarea trebuie făcută pe spate, pe partea laterală. Schimbați poziția corpului în mod regulat la mușchii mai buni. Exercițiu excelent pentru a restabili tonul mușchilor abdominali - pod. Nu încercați să ajungeți imediat pe pod.

Pentru a începe, este destul de potrivit pentru semiconductor. Este important să nu faceți acest exercițiu, dar, de asemenea, salvați o anumită perioadă de timp.

Fixați corpul în semidial și stomacul este desenat în acest moment. Respirația trebuie întârziată, se ridică pentru secunde.

Cum să vă curățați stomacul, ținând cont de caracteristicile personale Situația nr.

Asevedeași