Depleția glicogenului și pierderea de grăsimi

depleția glicogenului și pierderea de grăsimi

Vitamine Ce este glicogenul muscular? Este necesar pentru pierderea in greutate? Astăzi, să analizăm ce este glicogenul muscular, cum să îl acumulăm și să îl consumăm corect și de ce avem nevoie de el?

Pentru ce este responsabil această componentă? Bună ziua, dragi sportivi!

Ce este glicogenul muscular? Este necesar pentru pierderea in greutate?

Cu tine Svetlana Morozova. Ne-am ocupat deja de mai multe ori de unde provine energia noastră în timpul antrenamentului. Și astăzi vorbim în sfârșit despre principala sursă de energie a mușchilor - glicogen. Să mergem!

Eu, Svetlana Morozova, vă invit la web-seminarii utile și interesante! Prezentator, Andrei Eroshkin. Expert de restaurare a sănătății, Nutritionist certificat.

Boala Lafora » Secțiunea: Boli și afecțiuni La unii pacienţi cu această boală nu s-a identificat niciuna Corpii Lafora se găsesc în citoplasma celulelor glandei sudoripare. Morfologia lor variază de la ţesut la ţesut, dar ele conţin în general un miez Boala nu prezintă tratament curativ actual ci doar simptomatic.

Subiecte de webinarii viitoare: Cum sa slabesti fara vointa si ca greutatea nu sa intors din nou? Cum sa devii din nou sanatos fara pastile, intr-un mod natural?

Glicogenul este un jucător de rezervă sau principal? Este necesar pentru noi în fiecare secundă, indiferent dacă suntem fier în hol sau doar să ne gândim la asta, situată pe canapea. După cum trebuie să vă amintiți, principala noastră sursă de energie este carbohidrații.

Toți carbohidrații pe care îi consumăm împreună cu alimentele sunt defalcați la glucoză: simplu - imediat, complex - treptat. Această glucoză reacționează cu insulina, un hormon pancreatic. Insulina "dă verde" asimilării sale, iar apoi glucoza formează molecule ATP - adezin trifosfat - motorul nostru energetic.

Și reziduurile de glucoză, care nu sunt consumate imediat, sunt procesate și depozitate în ficat și mușchi sub formă de glicogen.

Efectul glicogenului asupra greutății corporale Deficitul și surplusul: modul de determinare Depozitele de glicogen sub formă de granule mici sunt depozitate în ficat și țesutul muscular. De asemenea, această polizaharidă se găsește în celulele sistemului nervos, rinichi, aortă, epiteliu, creier, țesuturi embrionare și în mucoasa uterină.

Ce se întâmplă cu glicogenul următor? Atunci când glucoza liberă și-a făcut treaba, iar energia este deja necesară vă este foame sau lucrați fizicse utilizează glicogen - se împarte din nou în glucoză.

glicogen - Traducere în engleză - exemple în română | Reverso Context

De aici el merge pentru menținerea glicemiei, adică pentru energia tuturor organelor și sistemelor. În depozitul muscular, această componentă este responsabilă pentru munca și recuperarea mușchilor înșiși. Rezervorul de glicogen pentru mușchi este inițial mic.

depleția glicogenului și pierderea de grăsimi

Dacă comparați cu ficatul, diferența este foarte mare. Cu toate acestea, cu antrenamente regulate, mușchii cresc, și rezervorul în sine sarcoplasmde asemenea.

Glicogenul

De aceea, este dificil pentru o persoană neinstruit să efectueze aceleași exerciții care sunt ușor de depleția glicogenului și pierderea de grăsimi de către un profesionist - există pur și simplu mai puțină energie în mușchi. Glicogenul muscular: funcții Deci, pentru a rezuma, de ce avem nevoie de glicogenul muscular: Umple muschii, datorită acestui fapt, ele arată elastice, se potrivesc, există o ușurare ușoară; Oferă energie pentru direcționarea funcțiilor musculare întindere, contracție ; Împiedică arderea musculară sub sarcini grele; Oferă absorbția de energie a proteinelor - restabilește fibrele musculare și le ajută să crească.

Fără carbohidrați, mușchii nu pot obține aminoacizi și nu pot construi fibre musculare din ele. Dacă antrenamentul este conceput pentru pierderea în greutate, acesta este exact ceea ce se obține.

Dacă doresc să construiască mușchi, atunci antrenamentul este construit astfel încât întregul glicogen să fie cheltuit pe bani și nu are timp. Cu toate acestea, dacă la începutul antrenamentului, glicogenul nu a fost suficient, atunci începe defalcarea proteinei - mușchii înșiși.

Potasiul (K): necesarul, deficienţa şi excesul de potasiu

Toata lumea se teme de aceasta - atat pierzand in greutate cat si cresterea in greutate. Îmbunătățirea dorită nu numai că nu vine, ci se "topeste" complet, recuperarea mușchilor durează mult și este dificilă.

Și antrenamentul în sine este mai greu, nu există suficientă forță chiar și pentru încărcăturile obișnuite. De aceea toate schemele de formare se bazează pe numărarea glicogenului. Sinteza și defalcarea sa în țesutul muscular ne dau atât pierderea în greutate, cât și câștigul de mușchi. Dacă totul se întâmplă la timp. Cu siguranță nu doriți să lucrați "inactiv". Vrei o ușurare bună și un minim de grăsime corporală, nu?

depleția glicogenului și pierderea de grăsimi

Și pentru asta trebuie să știți cum să epuizați în mod corespunzător magazinele de glicogen și să le puteți umple. Asta vom analiza acum.

Potasiul (K): doza optima, surse si beneficii pentru organism | Bioclinica

Literate deșeuri Să vedem cum să folosim corect glicogenul muscular, dacă doriți: Pierde greutate. Pentru a arde grasimea rapid, trebuie să fii angajat atunci când depozitele de glicogen sunt epuizate. De exemplu, dimineața pe stomacul gol sau nu mai puțin de 2 ore după masă.

Potasiul K : necesarul, deficienţa şi excesul de potasiu Potasiul este un mineral cu rol fundamental pentru organism, deoarece intervine în toate procesele metabolice şi ajută la buna funcţionare a muşchiului cardiac, precum şi a creierului.

Și după ce vă depleția glicogenului și pierderea de grăsimi timp să mâncați. Energia necesară pentru a restabili corpul va dura mai ales din grăsime. Dar nu uitați să beți! În același timp, formarea ar trebui să fie de cel puțin o jumătate de oră. Acest lucru este la fel de mult ca este necesar pentru a diminua glicogenul muscular.

Traducere "glicogen" în engleză

Cu antrenament aerobic cu acces sporit la oxigenprocesul de pierdere a grăsimilor este mai ușor. Dacă alegeți o antrenament de intervale, atunci este mai intensă consumul de energie și 15 minute vor fi slimming sins pentru a putea fi grăsime. Am un articol separat despre caracteristicile antrenamentelor de intervale, vă sfătuiesc să le citiți. Obțineți masa musculară.

În acest caz, dimpotrivă, nivelul glicogenului muscular trebuie crescut înainte de antrenament. Prin urmare, înainte de antrenament merită să mănânci alimente cu carbohidrați.

depleția glicogenului și pierderea de grăsimi

Trebuie să fie ceva ușor digerabil, cum ar fi un fruct, o bucată de terci sau un câștigător.

Asevedeași