Pierdere de grăsime la domiciliu tabata, Descrierea antrenamentului

pierdere de grăsime la domiciliu tabata

Antrenament Tabata Squat și Push-Up de 8 minute pentru pierderea de grăsime Rezumatul antrenamentului Mai aveți 8 minute la dispoziție pentru a vă antrena?

Antrenament Tabata Squat și Push-Up de 8 minute pentru pierderea de grăsime

Ce zici de obținerea unor rezultate pierdere de grăsime la domiciliu tabata în cele 8 minute? Până acum, Tabata poate fi un termen cu care sunteți familiarizați. În mod tradițional, efectuat într-un interval de timp de 4 minute, acest tip de antrenament cu intensitate ridicată HIIT are unele caracteristici destul de unice.

pierderea în greutate de la kalahari pierde fluturași în greutate

Cercetarea Dr. În timpul studiului său, el a avut două grupuri care efectuează exerciții de protocoale diferite. Grupul 1 antrenat la un nivel de intensitate moderat, antrenându-se 5 zile pe săptămână timp de 6 săptămâni cu o oră fiecare. Grupul doi s-a antrenat la un nivel de intensitate foarte ridicat timp de 4 zile pe săptămână timp de 6 săptămâni cu durata de 4 minute fiecare.

Grupul doi a folosit, de asemenea, ceea ce este acum cunoscut sub numele de metoda Tabata: 20 de secunde de intensitate ridicată cu o repaus de 10 secunde între seturi.

Pierderea de grăsime acum, 7 sfaturi pentru a împiedica pierderea de grăsime!

După studiul de 6 săptămâni, grupul 1 a crescut capacitatea aerobă îmbunătățiri cardiovascularedar nu a prezentat modificări anaerobe modificări musculare.

În schimb, grupa 2 a arătat o creștere mai mare a capacității aerobe, precum și creșteri ale sistemelor anaerobe.

subțire în jos înapoi cum sa slabesti la brate

Cum poate funcționa Tabata pentru dvs. Deci, cum îl poți face pe Tabata să funcționeze pentru tine? Cum puteți obține mai mult din acest protocol de antrenament remarcabil, astfel încât să puteți construi de fapt mușchi și să ardeți grăsimi în același timp?

cum să mi urmărească pierderea în greutate pentru a pierde grăsimea subcutanată

Mai jos este un exemplu de plan de antrenament Tabata pentru un antrenament ghemuit și push-up pentru a arde grăsimi și a adăuga mușchi. Asigurați-vă că efectuați o încălzire completă a unor biciclete staționare ușoare sau bandă de alergare, flotări și genuflexiuni cu greutate corporală înainte de a efectua acest antrenament HIIT.

întrebați pierderea în greutate jhansi pierdere în greutate ke liye khana

Amintiți-vă că, în timpul porțiunii de intensitate ridicată, vă oferiți totul cu o formă perfectă și nu trebuie să vă rupeți niciodată tehnica. Antrenament tradițional Tabata Alternează între 20 de secunde de genuflexiuni cu o greutate moderată și 10 secunde de odihnă.

Faceți 8 runde aderând la acest program strict timp de 4 minute. Odată terminat, odihniți-vă 2 minute și efectuați flotări în același mod. Durata exercițiului.

pierde greutatea cu ahlaam ali centrul de pierdere în greutate

Asevedeași