Pierdere în greutate zinc, Pierdere în Greutate și Zinc

pierdere în greutate zinc
Zincul este esenţial pentru sănătatea organismului, iar fiecare celulă, sistem şi organ al corpului are nevoie de zinc, motiv pentru care joacă un rol indispensabil în metabolismul celular, funcţiile imunitare, digestie, ADN şi refacerea rănilor. Vestea bună este că zincul este unul dintre cele mai abundente minerale de pe Pământ însă, cu toate astea, există persoane care urmează planuri alimentare restrictive caloric, în special cele care suferă de boli gastrointestinale. Iată cum să identifici deficitul de zinc şi cum să previi scăderea acestuia în organism. Semne şi simptome ale deficitului de zinc Pentru că zincul joacă un rol atât de important în organism, simptomele pot apărea în numeroase feluri. Unele dintre cele mai comune sunt diareea, căderea părului, apariţia afecţiunilor de piele sau de vedere, impotenţa şi scăderea apetitului.

Linia de fund Deși pierderea în greutate neplanificată este un efect secundar potențial al obținerii prea puțin zinc în pierdere în greutate zinc ta, corpul tău necesită mult zinc în fiecare zi pentru a funcționa corect. În plus, dacă sunteți supraponderal sau obez și căutați să pierdeți în greutate, creșterea aportului de zinc din dietă vă poate îmbunătăți șansele de a pierde în greutate.

Bazele zincului Zincul este un mineral esențial necesar funcției imune corespunzătoare, construirii proteinelor, vindecării rănilor și menținerea unui simț adecvat al gustului și mirosului.

pierdere în greutate zinc

Abundent într-o varietate de alimente, zincul este prezent în carne, fructe de mare, carne de pasăre de culoare închisă, alimente lactate, leguminoase, nuci și cereale de mic dejun îmbogățite cu zinc. Alocația dietetică recomandată pentru zinc este de 11 miligrame pe zi pentru bărbați și femei gravide, de 12 miligrame pe zi pentru femeile care alăptează și de 8 miligrame pe zi pentru alte femei adulte.

  • Deficitul de zinc: semne şi simptome, prevenţie, dietă
  • Ajutați la arderea grăsimilor de burtă
  • Ceea ce este arderea grăsimilor

Prin urmare, creșterea zincului alimentar poate aduce beneficii persoanelor supraponderale și obeze. Preocupări privind toxicitatea zincului În timp ce puteți consuma mult zinc prin dieta dvs.

Cu toate acestea, aveți grijă când luați suplimente alimentare care conțin zinc. Ingerarea unui exces de zinc din suplimente poate provoca crampe abdominale, diaree, dureri de cap, greață, vărsături, pierderea poftei de mâncare, funcție imună redusă și interferență cu absorbția altor substanțe nutritive.

pierdere în greutate zinc

Conform Institutului Național de Sănătate, nivelul maxim tolerabil sau aportul zilnic maxim sigur de zinc este de 40 de miligrame pe zi pentru adulți. Linia de fund În timp ce consuma mult zinc în dieta ta poate ajuta la îmbunătățirea pierderii în greutate dacă ești supraponderal faina dieta ketogenica obez, aportul total zilnic de calorii și cheltuielile determină dacă vei pierde sau nu în greutate.

Pentru a pierde în greutate în condiții de siguranță și eficiență, reduceți aportul actual de calorii cu până la 1.

pierdere în greutate zinc

Asevedeași