Pierderea în greutate pentru corpul superior

pierderea în greutate pentru corpul superior

Lucrează-ți miezul Poți să-ți subțire corpul superior în două săptămâni, punând în aplicare echilibrul adecvat al managementului caloriilor, nutriției și exercițiilor fizice. Concentrează-te pe exerciții care îți vizează miezul, pentru că îți poți slimiza fizicul prin strângerea mușchilor din această zonă. Deși nu puteți reduce grăsimea la vedere, puteți să vă lucrați mușchii de bază pentru a vă oferi puterea necesară pentru a vă reduce amurgul.

pierderea în greutate pentru corpul superior

Exercițiile nu trebuie să fie extreme - efectuați două-trei exerciții în zile alternative timp de două săptămâni pentru rezultate vizibile. Cu o planificare și o aplicație adecvată, puteți slim down într-o perioadă scurtă de timp.

  • Pierde în greutate în corpul superior, Corpul meu superior nu va pierde în greutate
  • Cum să pierdeți în greutate corpul superior calculați

Reduceți-vă aportul caloric cu de calorii pe zi. Deoarece 3. Conform Centrelor de Control și Prevenire a Bolilor, o rată sigură de pierdere în greutate este de 1 până la 2 kilograme pe săptămână.

Reducerea aportului caloric cu de calorii pe zi vă va menține în zona sigură, în același timp vă va permite să vă atingeți obiectivul final de a crea o cifră mai subțire. Efectuați antrenament cardiovascular Un alt mod de a-ți plasa corpul într-un deficit caloric este să crești cantitatea de calorii pe care o arzi într-o zi.

Antrenamentele cardiovasculare timp de până la 20 până la 30 de minute pe zi au potențialul de a arde - calorii suplimentare pe zi.

pierderea în greutate pentru corpul superior

Este important să rămâneți în acea zonă sigură de 1 - 2 kilograme de pierdere în greutate maximă pe săptămână, așa că folosiți antrenamentele cardiovasculare și reducerea caloriilor pentru a egala cu un deficit de de calorii pe zi. Schimbă-ți obiceiurile alimentare În reducerea caloriilor, nu tăiați nutrienții vitali din dieta dvs.

Determinarea cât de multă greutate să piardă Alăptarea și pierderea în greutate Dietă slăbind corpul superior Cum să pierdeți greutatea în partea superioară a corpului - Cereale Cum să începeți să pierdeți în greutate Practicarea sportului pentru a pierde în greutate Domyos by Decathlon Planificarea ratei de pierdere în greutate Pierdeți în greutate în mai puțin timp Datorită stilului lor de viață sedentar și a activității pierderea în greutate binging și purjare în general mai puțin întreaga zi, acestea se îngrașă.

Consumați alimente cu un conținut scăzut de calorii, dar bogate în densitate nutritivă, precum legume crucifere, nuci, fructe proaspete și pește.

Evitați alimentele nesănătoase care au o densitate calorică ridicată, cum ar fi pâinea albă, băuturile răcoritoare, produsele de pierderea în greutate pentru corpul superior și prăjiturile.

pierderea în greutate pentru corpul superior

Măriți frecvența cu care mâncați, reducând în același timp dimensiunile porțiunilor dvs. Când mănânci, consumi calorii pentru a crea combustibil pentru a alimenta funcțiile normale ale corpului tău. Orice nu arzi ca combustibil, corpul tău stochează grăsime.

  • Forma de pere înainte și după pierderea în greutate - Sănătate -

Mâncarea mai des vă permite să vă controlați pofta de mâncare și vă crește metabolismul - ajutându-vă să ardeți mai multe calorii. Lucrează-ți miezul Antrenamentul de bază vă permite să vizați anumite grupuri de mușchi, în special mușchii abdominali și oblici, în scopul de a-i antrena pentru a vă susține în mod adecvat sacul intestinal.

pierderea în greutate pentru corpul superior

Faceți crunchieri culcându-vă pe spate, cu umărul plat la podea și genunchii ușor ridicați. Fără a-ți aduce complet trunchiul de pe podea, mișcă-ți umerii spre genunchi contractându-ți mușchii abdominali.

Pierdeți în greutate în mai puțin timp

În timp ce rămâneți întins pe spate, așezați-vă brațele plane pe partea laterală și faceți ridicarea picioarelor ridicând picioarele și ținându-le drept până când atingeți un unghi de 90 de grade. Treceți peste poziția prostratei pentru a face o scândură.

Apăsați coatele pe podea pentru a ridica întregul corp în linie dreaptă. Singurele părți ale corpului tău care ar trebui să atingă podeaua sunt coatele și degetele de la picioare.

Asevedeași