Somnul pierde în greutate

Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână - iată de ce!

somnul pierde în greutate

Autor: Dr. Pe langa reducerea numarului de calorii si exercitiile fizice, somnul este important in lupta cu cresterea in greutate. Evident, daca dormiti, nu mai mancati.

Related Content

Dar este mai mult decat atat. Asadar, persoanele somnoroase ar putea fi, de fapt, mai infometate decat cele care sunt odihnite si au tendinta de a se refugia in mancare, in special alimente bogate in grasimi si carbohidrati. Cei mai multi adulti ar trebui sa doarma cel putin sapte ore pe noapte, unele persoane avand nevoie chiar de noua ore, potrivit National Sleep Foundation.

somnul pierde în greutate

Dar intre serviciu, casa si copii, ce am putea face ca sa dormim mai mult? Faceti miscare in mod regulat, dar cu cateva ore inainte de somnca sa aveti suficient timp de relaxare.

somnul pierde în greutate

Creati un ritual de adormire somnul pierde în greutate relaxare, faceti o baie sau ascultati muzica de relaxare. Evitati, totusi, sa consumati alcool, pentru ca acesta ar putea sa va impiedice sa adormiti, o optiune mai buna ar fi o cana de ceai din ierburi.

somnul pierde în greutate

Si faceti toate pregatirile necesare: Asigurati-va ca dormitorul este racoros, intunecat si confortabil, fara gadget-uri sau dispozitive electronice. Acestea ar fi cateva exemple pentru o buna igiena a somnului, masuri care ar trebui sa va ajute sa adormiti mai repede si sa nu va treziti in timpul somnului.

Si nu uitati, daca va odihniti va veti simti mai bine pe parcursul zilei, si posibil, veti pierde si in greutate.

somnul pierde în greutate

Asevedeași