Timp în zona de ardere a grăsimilor, Calculator de frecvență cardiacă arzătoare de grăsimi

Zona de ardere a grăsimilor

Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor

Top 3 exerciţii de ardere a grăsimilorIunie Ex Rx Mituri, fapte și sugestii pentru arderea grăsimilor mai rapid și mai eficient. Într-o zi, în timp ce alergam pe o banda de alergare la sală, un antrenor personal s-a apropiat de persoana de lângă mine pentru a-i împărtăși câteva sfaturi.

Poate cel mai popular mit despre exerciții fizice este acela că există o gamă specifică de frecvențe cardiace în care clienții dvs. Tot timpul aud că profesioniștii în domeniul fitness-ului le spun clienților să nu exerseze peste o anumită frecvență cardiacă, ca și cum ar fi rău ca oamenii să alerge sau să facă bicicleta repede.

Frecvența cardiacă țintă a devenit o expresie zumzăitoare. V-ați întrebat vreodată dacă clienții dvs.

gq pierde in greutate

Și ce se întâmplă dacă se aventurează din zona respectivă? Utilizarea combustibilului în timpul exercițiului Clienții utilizează atât grăsimi cât și carbohidrați pentru energie în timpul exercițiului fizic, acești doi combustibili oferind acea energie pe o scară glisantă.

Fresh articles

În timpul exercițiilor fizice la o intensitate foarte mică de exemplu, mersul pe josgrăsimea reprezintă cea mai mare parte a cheltuielilor de energie. Pe măsură ce intensitatea exercițiului crește până la pragul de lactat intensitatea exercițiului care demarcează tranziția între exerciții care este aproape pur aerobă și exercițiu care include o contribuție anaerobă semnificativă; considerată, de asemenea, cea mai mare intensitate aerobă durabilăcontribuția din grăsime scade în timp ce contribuția din carbohidrați crește.

Acest lucru se întâmplă parțial deoarece organismul se bazează acum mai mult pe glicogenoliză și glicoliză pentru a satisface cererea mai mare de regenerare a energiei ATP și pentru că livrarea de acizi grași la mușchii care exercită scade la niveluri de intensitate mai mare.

Exercitii Pentru Abdomen - Abdomen Inferior

Atunci când se antrenează chiar sub pragul de lactat, clienții consumă mai ales carbohidrați. Odată ce intensitatea exercițiului a crescut peste pragul de lactat, carbohidrații devin singura sursă de combustibil.

Related Content

Dacă clienții exercită suficient timp 1, oreconținutul de carbohidrați musculari glicogen și concentrația de glucoză din sânge devin scăzute. Această stare metabolică prezintă o amenințare la supraviețuirea mușchilor, deoarece carbohidrații sunt combustibilul preferat al mușchilor. Când carbohidrații nu sunt disponibili, mușchii sunt obligați să se bazeze pe grăsimi ca combustibil.

Cu toate acestea, în timp ce doar o cantitate mică de grăsime este folosită atunci când exercitând chiar sub pragul de lactat, rata cheltuielilor calorice și numărul total de calorii cheltuite sunt mult mai mari decât sunt atunci când se exercită la o intensitate mai mică, astfel încât cantitatea totală de grăsime utilizată este, de asemenea, mai mare. Ceea ce contează este rata cheltuielilor energetice, mai degrabă decât pur și simplu procentul cheltuielilor de energie derivate din grăsimi.

Ceea ce înseamnă acest lucru este că cea mai mare rată de utilizare a grăsimilor în timpul exercițiului fizic apare atunci când clienții lucrează la o intensitate aerobică dură, care corespunde de obicei pragului de lactat.

mancare pt slabit

Nu trebuie să folosiți grăsimi pentru a pierde grăsimea Întrucât clienții folosesc doar carbohidrați atunci când fac eforturi la o intensitate ridicată, asta înseamnă că, dacă aleargă repede sau iau o clasă de ciclism interior cu intensitate ridicată, nu vor scăpa de burtica flăcată?

Desigur că nu. În ciuda a ceea ce cred majoritatea oamenilor, clienții dvs. Ați văzut vreodată un sprinter gras? Sprinter-urile se antrenează în primul rând în mod anaerob, fără a folosi niciodată grăsime în timpul antrenamentelor.

Cu toate acestea, sunt încă foarte slabi. Carbohidrații sunt de fapt combustibilul preferat al mușchilor în timpul exercițiilor fizice. La intensități sub pragul de lactat, cea mai mare parte a grăsimii care este folosită în combinație cu carbohidrații se prezintă sub formă de trigliceride intramusculare picături mici de grăsime din mușchii tăi.

Acest lucru se datorează faptului că în timpul exercițiului fizic, când trebuie să regeneriți rapid ATP pentru contracția musculară, este mai fat burning akupunktur să utilizați grăsimi care sunt mai apropiate fizic de mitocondrii.

Pentru a utiliza grăsimea adiposă grăsimea de pe talia și coapsele cliențiloracizii grași liberi ar trebui mai întâi transportați la mitocondrii, unde ar putea fi oxidate.

curs de slabit laura ene

Grăsimea adipoasă este arsă în timpul orei de antrenament, în timp ce clienții stau la birou sau pe canapele lor. În ceea ce privește pierderea de grăsime și greutate, ceea ce contează cel mai mult este diferența dintre numărul de calorii pe care clienții îl cheltuiesc și numărul de calorii pe care le consumă.

tobe pierdere în greutate

Pierderea grăsimilor și a greutății se referă la arderea multor calorii și reducerea numărului de calorii consumate. În scopul pierderii în greutate, contează puțin dacă caloriile arse în timpul exercițiilor fizice provin din grăsimi sau carbohidrați.

Modul în care oamenii devin mai bune mașini de ardere a grăsimilor este prin îmbunătățirea profilului metabolic al mușchilor. Una dintre adaptările caracteristice ale antrenamentului de anduranță este aceea că metabolismul este îndepărtat de carbohidrați și spre o dependență mai mare de grăsime la aceeași intensitate de efort.

Astfel, cu cât clienții dvs. Trecerea la consumul de combustibil de la mai mulți grăsimi și mai puțini carbohidrați la mai mulți carbohidrați și mai puțini grăsimi este denumită conceptul crossover, cu împărțirea exactă a consumului de combustibil în funcție de încrucișarea dintre intensitatea exercițiului cu intensitate mai mare care favorizează consumul de carbohidrați și antrenamentul de rezistență.

Utilizarea combustibilului după exercițiu Nu numai că exercițiile cu intensitate ridicată ard mai multe calorii în aceeași perioadă de timp cu exercițiile de intensitate scăzută deoarece rata cheltuielilor calorice este mai maredar și exercițiile de intensitate ridicată determină o creștere mai mare a ratei metabolice post-antrenament. Phelain și colab.

O modalitate excelentă pentru clienți de a efectua exerciții fizice de mare intensitate și de a-și reduce procentul de grăsime corporală este printr-un antrenament cu intervale, care rupe munca cu perioade de odihnă. Nu numai că antrenamentul pe intervale permite clienților să își îmbunătățească rapid starea de fitness; este, de asemenea, mai eficient decât exercițiul continuu pentru a arde o mulțime de calorii în timpul exercițiului fizic și pentru a crește rata metabolică a postworkout-ului clienților.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

La fel, Laforgia și colab. Pentru a obține un efect mai bun de ardere a grăsimilor, timp în zona de ardere a grăsimilor poate fi foarte mare, deoarece Malatesta și colab. Talanian și colab. Cu siguranță, în timpul tuturor acestor tipuri de antrenamente la intervale, ritmurile cardiace ale clienților vor depăși zona tradițională de ardere a grăsimilor.

corpul pentru pierderea în greutate pe săptămână pe săptămână

Pentru majoritatea persoanelor sănătoase fără boli de inimă, exercitarea la HR aproape aproape maxim nu este numai sigură; este, de asemenea, necesar să îmbunătățiți performanțele sistemului cardiovascular și să deveniți cu adevărat în formă. Deși nu toți clienții sunt sportivi de elită, cei care nu sunt în continuare pot beneficia de exerciții mai intense.

cea mai bună fustă de creioane de slăbire

Deci, pentru clienții dvs. Și spuneți-le clienților să nu-și facă griji să rămână în zona lor de ardere a grăsimilor - pentru că nu există așa ceva. Spuneți-le pur și simplu că au nevoie pur timp în zona de ardere a grăsimilor simplu de aportul caloric pentru a-și depăși aportul caloric. Strategii pentru pierderea grăsimilor Pentru a maximiza pierderea de grăsime a clienților, încercați aceste antrenamente: Mergeți greu Antrenamentul la intervale arde o mulțime de calorii într-un timp scurt și menține ratele metabolice ale clienților crescute ore întregi după antrenament.

Asevedeași